martes, 15 de mayo de 2018

UNITATE DIDAKTIKOAK

Unitate didaktiko bat planifikatzeko iturrietako informazioa eduki behar da, hau da, ingurune soziologikoataldearen garapen egoera eta landuko diren esperientzia eremuak. Hau dena identifikatu eta gero, jarraitu gaitezke unitate didaktikoa egiten.

Beharrezkoa da, taldearen ezaugarriak jakitea; haur kopurua, zenbat mutil eta zenbat neska, hauen jatorria, jatorrizko hizkuntza eta familiarekiko harremana.
Hala ere, zeintzuk izango diren unitate didaktikoaren helburuak identifikatu behar dira; orokorrak (curriculumetik ateratak) eta zehatzak (informalak eta didaktikoak). Hau guztia jakinda, edukiekin jarraitu gaitezke.
Edukiak, curriculumetik ateratakoak izan behar dira: Kontzeptualak (autoa, kamioia, bizikleta, eta abar.), prozedurazkoak (behatu, ezagutu, errespetatu, eta abar.) eta azkenik, jarrerazkoak (garraioak errespetatzea, lagunak errespetatzea, eta abar.).
Unitate didaktiko guztiak, ekintza didaktiko kopuru bat izan behar du; Sarrera eta motibazioa, garapen ekintzak, gogoeta ekintzak eta ebaluazio ekintzak.


Amaitzeko, ebaluazioa, ebaluazio on bat egiteko, unitate didaktikoa hasten denetik amaitzen den arte, hainbat ebaluazio mota egin behar dira, hau da, hasierako ebaluazioa, sarrera-motibazio ekintzetan datuak hartu behar dira eta aurrezagutzak jasotzen hasi behar dira. Etengabeko ebaluazio jarraia, prozesuan zehar ekintzak egiten hasten garenean informazioa jaso, bukaerako ebaluazioa, aurrebaluazio prozesuko informazioa eta ebaluazio ekintzetan hartutako informazioa hausnatzea izango da, eta azkenik, autoebaluazioa.




No hay comentarios:

Publicar un comentario